söndag 7 september 2008

Bättre sent än aldrig!

Japp, då var man inne i blogg-världen. Häftigt. Jag sitter alltså och skapar ett första inlägg här genom några ord. Om ni vill veta vad bloggen kommer att handla om så får jag be er att återkomma för det är inget jag kan förklara just nu. Jag har svårt att hålla mig till ett ämne när jag är i gång och skriver. Det är typ som att be en allätare inom musiken att endast lyssna på en enda skiva om och om igen. Jag kan tänka mig att vi kommer åka i diket ett par gånger, hamna vid en återvändsgränd och eventuellt även studsa in i någon husknut eller staket då och då innan vi helt format denna blogg. Jag är dock rätt så säker på att ni inte skall behöva läsa om fakta som att jag åt rostade mackor till frukost idag eller att jag har tvättid i morgon eftermidag. Jag kan nämligen inte tänka mig att någon skulle bry sig. Skulle jag nämna det så har det med något annat att göra.



Hur som helst så skall det bli ett nöje att börja blotta mina tankar och reflektioner om det som sker, stör och berör. Jag tänkte att jag kan ju lika bra göra det i en blogg i stället för att förbruka hundratals kollegieblock som ändå bara försvinner eller som i alla fall inte kan läsas av någon för att det är så slarvigt skrivet.



Vem jag är, vad jag gör och hur jag tycker och känner för olika dylika ting kommer ni upptäcka med tiden. Jag ber alltså om att få återkomma med levnadsmotto, bekännelser, intressen, saker jag älskar respektive avskyr.



På återseende!
Linn

Inga kommentarer: