torsdag 11 september 2008

Nu fick jag så jag teg

Underbara morgon. Det är allt lite kul att fylla år ändå. Struntesamma om man blir 20 eller 45 jag gillar det. Speciellt när man får en så lyckad morgon som jag fått idag. Tusen tack mina killar för god frukost och fina presenter. Skor står ständigt med på min önskelista, jag har väl si så där 140 st men nu fick jag så jag teg. De här blir perfekta till hösten. Tack! (Lite crazy att lägga ut bilder på sina presenter men men, ska det va så ska det va).

verkligen skitbra till svenskt höst och vinterrusk.
fodrade dessutom.



lite mer party!
(Båda skorna är från Scorett.)


Jag fick även en prenumeration på Bon. I love!
Tidningen på bilden är från 2002 men Bon går
aldrig direkt ur tiden. De ger ständig inspiration
och är alltid lika härliga att bläddra i. Tack




2 kommentarer:

Anonym sa...

du borde uppdatera lite oftare... puss

Linn: sa...

Haha, ja ska, men det har varit en späckad helg minst sagt. Men kul!puss