lördag 27 september 2008

UgglaRheborgUlveson

Idag blir är en bra dag. Jag har sovit rätt så bra, drömt lite konstigt som vanligt och solen syns ej som den bör men det gör inget. Dagen till ära kommer fyllas av lite av varje. Shopping i sthlm, show med UgglaRheborgUlveson och därefter väntar bord bokat på än så länge hemligt ställe??? Spännande! Sen får man se vart kvällen leder. Men det blir en heldag & kväll vill jag lova. Okej!?!?

Det jag egentligen skulle säga är att Magnus Uggla har höjts en del för mig sedan han var med i teve serien "var fan är mitt band?" jag skrattade högt många gånger, kan han verkligen vara så där på riktigt. Och ja, jag tror det, jag kollade in hans blogg för att uppdatera mig lite. Till min besvikelse slutade han skriva förra året. Fast jag hann läsa ett par inlägg om att han var förkyld, Å fan. Sen listade han några positiva saker med att vara förkyld; han spred baciller i stället för att få dom, han kunde säga nej till middagsbjudningar som han hade haft ångest för i vekor, han slapp närgångna kramar och kindpussar och kunde se på film hela dagarna. Det ligger något i det han säger. Men annars kan man göra som jag gjorde sist jag kände förkylningen krypa på. Ignorera! 

Inga kommentarer: