lördag 4 oktober 2008

glaze

I början av juni lanserades tidningen Glaze som egentligen är forna Solo G. Premiärkostnaden av den nya tidningen var endast 9:90. Nu ca 4 månader senare kostar tidningen hela 19:90. Mer skulle jag inte betala för den. Jag köpte den i går för att se vad det var för något, men ne det var inget att hänga i julgranen direkt. På framsidan står det fortfarande "Ny tidning", hur länge får det göra det? Det är klart, man skulle ju aldrig köpa en tidning som det stod gammal på.

 

Dom kallar sig "Sveriges kändistätaste modemagasin" vilket upplevdes sådär. Men som sagt inte en spänn mer än 19:90 om jag ens kommer köpa den igen. Fast man tackar, jag fick en rabattkupong på ett puder på Make Up Store. Inte för att jag behöver något men jag sparar ju 50 kr. Tack! 

Inga kommentarer: