onsdag 8 oktober 2008

Nu jäklar..

Det har hittills varit en bra dag trots väldigt tidig morgon. Jag har haft två givande "möten". Först ett frukostseminarium med Guava som är en marknadsföringsbyrå. Sen en fika med syrran, inte för att man kan kalla det ett möte men det var otroligt givande i alla fall. Det gav mig en kick i rumpan att nu måste jag banne mig sätta fart. Jag måste göra en strategi för det jag håller på med för att som det ser ut nu så är allt väldigt utsrpritt. Lite ligger i den ena datorn, lite i den andra datorn, lite på papper och mycket i mitt huvud. (Fast det känns om jag har läget under kontroll ändå.) Snart ska det bli ordning och reda och förhoppningsvis pengar på fredag. Jag skall snart berätta vad det handlar om.


Inte den nyttigaste morgonfikan direkt men mitt namn är heller inte Anna Skipper.

Inga kommentarer: