tisdag 16 december 2008

mer om 90 tal

Tänkte fylla i och förklara lite kring min brainstorming i går om 90-talet. 
Inte för att Spice Girls kommer tillbaka igen, dom gjorde ju ett tappert försök men det sprack. Beverly hills 90210 är ju tillbaka i ny tappning med nya skådespelare. -Kunde de inte gjort något annat i stället? 
Saftbaren tror jag inte heller kommer tillbaka, men jag kommer så väl i håg hur man satt vid datorn när man fått sin första mailadress och upptäckte chatten. Haha vilken grej. 

Egentligen kan jag hålla på i timtal och prata om det årtiondet med tanke på att det var på 90-talet jag gick på högstadiet och i gymnasiet och i stort sett allt hände. Jag fick min första mailadress, fick min första mobiltelefon (Philips Diga.. hehehe), min första fylla, LP blev CD, mina föräldrar skiljdes, jag flyttade till Oslo, blablabla.. som ni ser. Jag kan hålla på forever. En mäktig händelserik tid som jag kan både skrattar och gråter åt när jag tänker tillbaka. Mest skrattar så klart.

Strunt i det nu, det är ju 2008 vi skall snacka om. Fast först är det del 2 på julgodiset som gäller.

 Grattis alla som fyller i dag. Mari, Linda, Hanna, Tessan & Cilla..

Inga kommentarer: