lördag 6 december 2008

Hur är det möjligt?

Jag har ju nämnt tidigare att jag tecknat en massa prenumerationer hit och dit. Förstår ni att erbjudanden som dessa är omöjliga att motstå. 99 spänn för 4 nummer och dessutom en mascara, puder och något läppglans på köpet. Det är helt galet. Hur fasen går det i hop??  

Fast å andra sidan har jag bestämt mig att pimpa upp mitt makeup förrådet till nästa år. Där finns en och annan produkt som jag fått på köpet när man inhandlat en inplastad tidning. Jag kan inte tänka mig att dem är speciellt bra egentligen.  


-Dessa på bilden är det dock säkert ingen fel på. 
Hmm ska jag eller ska jag inte???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känns inte som nått med kvalite direkt. Du ska ha id. Det får va slut med isadora nu!

Sara sa...

Precis. Får man med något gratis i en tidning är väl det ett pretty säkert tecken på att det bara är skit. Det där ser ju inte ens ut att vara i nivå med isadora. Då är det illa.

Linn: sa...

Det var Oriflame. Jag har inget tyvärr inget Isa Dora förutom deras asbra nagellack. Jag tycker inte det är något fel på det. Dessutom har Isa Dora också mineral make up som id. Fast biligare!!

Anonym sa...

Jo men dom har ingen lugnande zinkoxid som är vårdande och läkande. Det är inte heller spf 15. Deras borste är inte heller urklippt för att ge ett jämt resultat. Pigmenten är inte lika finfördelade som i id. Det jag vill säga är att man får vad man betalar för... Id foundation kostar 398 kr o räcker i nio månader om man använder den varje dag ( det är bättre för huden att använda den varje dag, särskilt om man har problem med acne eller liknande). Det tycker jag är billigt! Borsten köper man en och har för alltid...