söndag 28 december 2008

You tell me.

Jag är i valet och kvalet om jag skall gå vidare med det här. Den här bloggen var menad som ett test och förblev sedan en liten drog som jag inte kunde låta bli. Jag kommer i början av nästa år lägga krutet på min nästa blogg som är anknuten till hemsidan och kommer handla mer om styling. Som komplement till bloggen kommer det även finnas nyhetsbrev inom ämnet och jag vill lägga fokuset där. Men som sagt, jag har svårt att låta bli den här bloggen helt så jag kanske låter den leva kvar vid sidan om. 


-Jag vill göra det fullt ut och det gör jag inte nu. Jag vill göra det med hela hjärtat och inte med 1/4 del. Det känns som jag säger A men inte B. Det kan omöjligt hålla i längden. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju ha kvar den här bloggen men ha den lite mer personlig, så man kan hålla sig uppdaterad hur ni har det och bilder på filip o så...
Så kan du blogga mode på den andra hemsidan. När ska vi byta klappar förresten?