måndag 26 januari 2009

ica-kort

Nu jäklar blir jag vuxen snart. Inte av det faktum att det är min tur nästa år att fylla de ångestladdade siffrorna 3:a 0:a. Utan av den anledningen att jag i dag plockat med mig ett formulär för att ansöka om ICA-kort. Ja va fan, varför inte liksom. 


Nu skall jag packa väskan för en tripp till Borås i två dagar. 
Dongeln till datorn och Ipoden är givetvis laddade för några timmar på tåg. 
Skall försöka beta av lite tidningar på vägen också. Tåg är riktigt skönt i bland. Så länge det inte handlar om de där grönmögliga sätena som är hårdare än asfalt och som knappt sitter fast i vagnen. 
Shit det var inte länge sen man fick röka på tågen ändå. Kommer i håg när jag åkte mellan Oslo och Strängnäs under tiden man bodde där, då gick man till rökkupeér och tog ett bloss.. Blää vad äckligt. 

Inga kommentarer: