fredag 30 januari 2009

like-a-virgin

En tid tillbaka har alla tidningar kört med "Så blir ditt 2009" och herre gud vilket shit egentligen. Men okej, om det låter bra, realistiskt och trovärdigt väljer jag någonstans att faktiskt tro på det. 
I damernas nr 1 2009 står det att jag som jungfru inte skall ta allt så fullt allvarligt. Att jag försummar chansen att ge mig den stimulans som jag själv vill ha, medan jag ger andra får den. Förutom i juni då jag kommer uppleva sensuella njutningar. haha. Mycket präglas av mitt arbete och det kommer ge ekonomiskt gensvar typ till hösten. Jag skall tagga ner med min workholism och se lite mer lek i livet.. 


Ekonomin vill jag tro på eftersom jag inte heller kommer vara mammaledig nästa höst men att jag inte leker livet är fel, jag leker som aldrig förr... Fast inte med mig själv i och för sig. Kanske att jag försöker för mycket.. 

Aja skit i det. Fredag i dag. Nice

Inga kommentarer: