tisdag 17 februari 2009

delade känslor

Jag har haft svårt att slita mig från bloggen men i natt, 03,40 bestämde jag mig för att lägga den på hyllan ett tag. Tiden är knapp och den tid som blir över efter Filip måste jag lägga på siten för att få klart den snart. Jag skall få i hop texterna, bilderna, länkarna, marknadsplanen och sen är det en hel del annat som skall klaffa inför lanseringen i vår. 

Jag kommer självklart tillbaka till "mitt så kallade liv" (som skall göras om en aning). Exakt när är svårt att säga, kanske tom i kväll. Det är dock inte bara siten som skall bli klar först. Jag har en plan runtom och framöver som kräver koncentration och planering så nu måste jag prioritera. Sen är det inte meningen att Filip skall kunna göra ett @ innan han kan gå.  

Vi ses snart igen! Och då blir det mycket verkstad och inget snack. Ha det skitbra så länge. Här är The Cure- just like heaven. One of my favorites. 

Inga kommentarer: