tisdag 5 maj 2009

Framförhållning

Är ett måste när man har barn, det kan bli svårt när man inte är van vid att ha det från början. men man måste. Planera, samordna och organisera. Nyttigt men inte alltid så lätt. 
Nu skall schema in för dagistider in för inskolning och höststart. Jag dööör, jag vet ju inte ens vad jag gör i morgon... eller jo det vet jag väl. Jag ska till Sthlm, men ändå... Phuuu det här var svårt..   

Annars då? Jo tack bra själv då? 
I går var en sån där skitdag, men som mot eftermiddagen av ett mail ändrades till något bättre. Än finns det hopp sa kvinnan och skuttade fram. (Eller va fan man säger). Berättar mer om mailet sen.

OBS!!!
Nu vill jag meddela er att om ca 50 minuter. Närmare bestämt kl 14.00 kommer en nyhet upp på dinstylist.se som jag är bland de första att veta om.. 

Inga kommentarer: