torsdag 21 maj 2009

jag måste vara knäpp

Men lagom tills att jag har fullt upp, (utöver att vara mamma till Fille och nånstans även försöka vara tjej till Eric) så tar jag på mig ännu ett uppdrag. Men jag har en bra magkänsla över det och den känns både roligt och spännande. Och när jag tror på något så kan jag inte släppa det. 

Jag är ju ingen expert inom singel-området men jag tror ändå jag kan bidra med några kloka ord, och detta i en ny blogg som jag snart kommer börja skriva på. 
Återkommer med ny adress när den är uppe. 

Det hela handlar om singelfesten som jag nämnde tidigare. Det kommer bli grymt bra och det jag skall blogga om är lite annat än det jag skriver om här eller dinstylist.se.. Ni får se helt enkelt. 

I dag på dinstylist.se - fashion against aids på H&M

Inga kommentarer: