måndag 22 november 2010

Det finns för- och nackdelar med allt. Fördelen med att vabba är inte så svår att gissa. Myisgt att få umgås lite extra med Filip men det känn som man kommer med prick allt på en gång.. Känns sådär att starta en vecka med att vabba, men men vet Filip går först!

Helgen har varit kanon.
Fredag: En sen aw och middag med vänner på Rogge följt av ett par drinkar på sju rum & kök.
Helen, Caroline och jag på Rogge.

Lördagen tillbringades med att rensa och plocka bland vinterkläder till Filip. Samt plocka ut en påse till Emma med bebiskläder, hon kommer få en liten flicka vilken vecka som helst. Ska bli supermysigt. Sedan blev det en tur till Etuna men tjejerna på bilden och sen en blev det en mysig lördagkväll med kinamat och tv. Söndagen till ära tillbringade jag en del i sängen för en utdragen sovmorgon för att sedan dra till gymet och springa 30 minuter men det skulle jag säkerligen inte gjort för det känns i mitt j-kla ben igen. Är så trött på den där satans infektionen. Om det blir värre nu så vet jag inte var jag tar vägen.

Nu ska jag tvätta och sedan laga lite middag. Vad nu det ska bli?? Korv och makaroner ligger nära till hands:)

Inga kommentarer: