onsdag 3 november 2010

Efter jobbet...

.. Så jobbar jag oftast lite mera. Just nu är det en översättning jag lovat att göra till helgen. Det är ett dansk/norskt företag som jag utlovade denna tjänst till för jättelänge sen och det har varit rätt lugnt på den fronten men nu kom det ett uppdrag igen. Jag är ju halvnorsk så det norska språket har mer eller mindre flytit i mig sedan jag var 3 äpplen hög. Det brukar oftast inte vara några problem men den här gången handlar det om en manual och ett dokument om termostater, golvsensorer, spänningar, volt och you name it... Hjälp säger jag. Det skulle underlätta om jag förstod innehållet som jag ens skall försöka översätta & förklara.. Men men det löser sig. Får kanske rinag en vän om det:) Ska jobba någon timme med det, sen blir det att slänga upp ett inlägg om emma s på dinstylist.se

Emma s är alltså Emma Sjöbergs nya hudvårdsserie. Blir man lika fräsch som hon i hyn om man använder den? Bra då köper jag alla produkter, rakt av ba.




Inga kommentarer: