tisdag 2 november 2010

Bloggen lever igen!

Vilken härlig känsla att vara tillbaka här igen. Jag har tvekat fram och tillbaka en tid men bestämde mig häromdagen, eller nyss rättare sagt. Nu Linn är det dags att skriva av dig lite skit igen. Jag tänker inte uttala några löften här och nu om vad denna blogg kommer handla om i detalj, låt den skapas av what comes around goes around. Utseendet får också ta form vartefter som.

Låt oss starta denna minilansering med en bild på mig och min bästaste Filip, nu 2,5 år


Nu märker jag hur mycket jag saknat det här med att blogga, även om jag gör det i andra former på andra sajter (vilket jag kommer snacka mer om) så är det ändå skönt att få vara lite personlig och privat i sitt språk och uttryck.

Hell I´m glad to be back..

Kram Linn

Inga kommentarer: