torsdag 30 december 2010

Är det inte typiskt, idag ska man vara ledig, men det kommer gå sådär. Dessutom har jag sjukt ont i halsen och är inte alls i form. Attans, jag som ska åka skidor, träna, shoppa, fixa och dona inför morgondagen. Nej det blir att jobba fm (visserligen i mysbyxor vilket känns som lyx.) Sen ska jag fixa skidorna, slappa lite och sen vill jag träffa lilla Filippa som Emma och Micke fick den 22:a december.
Filippa, bild från Emmas blogg

Jag ska även försöka förbereda lite inför morgondagen, jag har givetvis erbjudit min hjälp och kommer säkert att åka på ett och annat med dukning, skala potatis eller liknande.
Men det kommer bli skoj så självklart hjälper jag till. Men det blir nog inte förrän i morgon.

Dags att jobba lite så man kan stänga av sen. Tjao så länge.

Inga kommentarer: