fredag 31 december 2010

Årets sista dag!

Så var vi framme till årets sista dag. Sista dagen på 2010 som varit ett väldigt innehållsrikt år minst sagt. Om jag skulle göra en årskrönika för 2010 skulle det innehålla: Många nya vänner, ny lägenhet, ny tjänst, lärdom av både det ena och andra, roliga fester, nya bebisar, ny bil, brustet hjärta, funnet hjärta, roadtrips, konserter och sist men inte minst en massa fina saker som Filip yttrat och visat. Han är min absolut bästa. Sommaren 2010 var hur bra som helst.
Vintern 2010 var och är alldeles fr kallt. Jag åkte vasaloppet (läs stafetten), var i Bulgarien,
Oj, jag kan ju fortsätta jättelänge, vi kan återkomma till 2010 sen kanske men nu blickar vi framåt.

Ser med spänning fram mot 2011. Jag har inga direkta löften mer än att jag ska försöka lova mig själv att ge mig själv lite mer tid. Försöka duger ju;) Sen är det ett par saker att tag i för att slippa en sten som nånstans tynger mig. Och jag tror jag bestämt mig hur jag ska göra.

Hur ska jag tillbringa årets sista dag: Jag ska banne mig gå en promenad för att supa in lite frisk luft, sen fixa någon present till värdparet i kväll (Daniels & Monika). Runt lunchtid ska jag dra upp och hjälpa Daniels med maten. Sen blir det lite chill hemma innan kalaset börjar. Vi är ca 20 pers som ska äta, det kommer bli kul. Det är flera som kommer dit senare också. Hade även velat vara i Stockholm i kväll, men det tar vi igen i morgon:) Årets sista dag eller årets första dag - same same but different.

Och så var det det där med klädseln?? Äh det får lösa sig. Jag vet typ bara vilka skor jag ska ha. Frågan är dock hur jag tänkte när jag köpte dem. Kan jag ens gå i dem? Får man ens ha skor på sig inne? haha säkert inte men skitesamma då kan jag använda dem en annan gång.
Slutgiltig klädsel kommer kanske sen, antar att det blir svart och guld.

Nu ska jag sätta fart lite men hörs sen igen. KRAAAM

1 kommentar:

Unknown sa...

WWwaa vilka snygga skor!! Jag vill ha :)

Hoppas ni hade kul igår??

KRAM