tisdag 14 december 2010

God morgon. Hur kom det här sig? Hur gör man nu då? Nu är jag helt plötsligt lite nervös. Nervös för vad jag känner och för att jag känner... Det är en härlig men skrämmande känsla som råder i mage och själ.

I går vad det lucia, inte så mycket till luciafirande mer än att jag fick se jordens sötaste tomtar på dagis. Filip sjöng inte så mycket, jag tror han sjöng slut på sig själv i helgen med lusselelle och tipptapp.. Här är Filip och Vilmer - sötaste grabbarna på dagis.


Tisdag och jobb. Det ska skickas i väg en massa julklappar till härliga kunder, förbereda för språkfrågan, fixas lite med hemsidan, göras julbrev och massa mer. Sen en lunch med Helen.

Borde även komma i väg i kväll för att fixa lite julklappar och något att ha på mig på julbordet på fredag. Pappa ska hjälpa mig med bilen i dag hoppas banne mig den sköter sig snart, annars gör jag slut med den där skiten. Bilar finns för att de ska funka.

Har flera "borde" än så att göra men jag börjar med den lättaste: Att klä på mig och dra till jobbet. Tjo ho! Have a nice day every one

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine barn og herlig følelse i magen!!!