tisdag 18 januari 2011

grammisgalan 2011

Robyn, Oskar Linnros och Håkan Hellström var så klart några av vinnarna i årets Grammisgala. Och Robyn den som kammade hem flest priser. Robyn - say no more. Hennes senaste platta Body Talk är grym så hon är helt klart värd all uppskattning.

Får man erkänna att man är lite trött?! Det är jag, det är en sån vecka och lustigt nog verkar det alltid klaffa med Filips stunder att vägra eller testa mig infalla samtidigt. I dag kläckte han ur sig att pappa lagar godare mat än mig. Inte mitt roligaste direkt eftersom jag också givetvis vet att så är fallet... grr. Det slutade med gröt till middag för Filip. Det dög tydligen.

Jag borde verkligen städa och fixa hemma men alltså jag orkar inte. Jag drog i gång några tvättmaskiner, det får helt enkelt räcka för i kväll. Nu blir det lite Alfons-saga och sen kanske en stund i soffan..


1 kommentar:

Malin sa...

Filip verkar vara sin mamma upp i dagen?? :) Hoppas allt är bra med dig!