lördag 8 januari 2011

På riktigt! Jag är helt av banan efter den här lediga veckan. Visst har det varit skönt och tagit dagarna som de kommit, utan att gå till jobbet. Men nästa gång jag ska vara så här ledig ska det bokas en resa. Att typ vara insnöad i Stränkan är inte min mest spännande vecka direkt. Jag är givetvis tacksam över alla mysstunder med Filip och glad över andra möten ocskå, men alltså jag känner mig otroligt rastlös och vill verkligen göra något.

Filip har nu somnat och jag sitter i min känsla av rastlöshet och drömmer mig bort till en annan plats i en annan sfär. För tillfället är det den här sköna låten som rör mina sinnen. Jag kollar resor till Barcelona, Venedig, Grankan, Egypten, ja you name it.


Det är väl bara att boka, som min mamma skulle säga. Ironiskt och komma tillbaka till jobbet efter en veckas semester och be om en vecka ledigt.

1 kommentar:

Malin sa...

Kom till Berlin ivår!!