tisdag 15 mars 2011

Om jag var förvirrad i morse så är jag det nu med. Inget nytt kanske men tur att man har lite jobb att göra så jag inte behöver gräva ner mig i att försöka besluta saker åt mitt inre ego. (Kan man säga inre ego? skitesamma, jag fattar vad jag menar i alla fall.)

Jag har i alla fall bestämt mig med dinstylist.se
Det känns givetvis väldigt tufft och tungt men jag har inga andra alternativ för tillfället. Tiden räcker knappt till som den är. Jag ska behålla allt innehåll och domännamnet, så ser vi var det hela leder sen. Men jag måste försöka se till där jag är nu.

Det handlar om att rensa bort tunga stenar som hänger över mig. För att jag ska kunna koncentrera mig på egot, nuet, Filip och det bästa som går att hämta från livet.

Men som sagt, dinstylist.se är inte helt över ännu, det kommer säkerligen i gång vid senare tillfälle på något sätt.

Inga kommentarer: