torsdag 25 september 2008

kupongmorsa

-Ooo shit, jag håller på att bli en kupongmorsa, (om det nu finns något som heter det) eller jag kanske samlade kuponger innan jag blev morsa också. Men det öser in kuponger om blöjor, våtservetter och dylikt och ja det stämmer, jag sparar dom. Jag bugar och bockar även när rabattcheckarna från HM och Åhlens kommer. Då blir jag extra glad. Visserligen har man betalat för dom, men jag köper deras tricks och går till butiken och handlar självklart mer än det belopp som står på checken. Nu ser jag att jag har bråttom med den ena checken, den går nämligen ut redan i morgon. Skynda skynda!!
Jag erkänner jag är en kupongmorsa men jag har inte druckit en enda latte sen jag fick barn så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När ska man hinna me en latte undrar ja? En kupong använde ja senast idag på willys, 50 kr rabatt när man köper två paket blöjor. Ja slog till!

Linn: sa...

Du ser, det är det som gäller. Jag älskar kuponger. ps. ditt kaffe är dessutom godare än någon himla latte.