måndag 15 november 2010

all in soffan - snart alltså

Tanken vara att köra en måndagkväll "all-in-soffan" men jag är värdelös på det. Sitter fortfarande vid datorn och jobbar. Jag är alldeles alldeles strax klar med den där satans översättningen. Skall fira med en påse nybakade lussebullar som mamma gjort. Förhoppningsvis finns det någon iq-befriad dokusåpa att kika lite på också. Typ Bödö Camping eller nåt. Fantastiskt ställe by the way om man bortser från campingen för den har jag ingen erfarenhet av. Men stranden är helt j-kla underbar. Guuud vad jag längtar till sommaren nu. Funderar på att tjuvstarta sommaren efter nyår med en supriseresa för mig och Filip,, mer om det sen.

Gullig liten bild på mammas supergoda lussebullar.

Övrigt har det varit en bra måndag, jobbat, tränat, jobbat lite till och nu ja som ni fattar jobbar jag igen. Fast jag har lite andra planer för veckan än att bara jobba. En del spännande och roliga saker. Måste desstom styra upp en lunch med Ida och Emma för att catcha upp. Nej fokus på översättningen ett tag till, vill bli klar NU!! Och slutspurten kör jag till den här gamla godingen.

Inga kommentarer: