torsdag 2 december 2010

check check

Sådär, nu var äntligen de nya bilderna på personalen uppe på hemsidan. I övrigt, har jag som sagt slagit in några julklappar, jag domnade i tummen efter ca 30 st så jag kör resterande 30 i morgon. Har även lagt upp den senaste delen kundserviceskolan, skrivit klart ett nyhetsbrev och ja fixat med lite allt möjligt i vanlig ordning.
Tror ni jag bestämt om jag ska till Sälen eller? Nej. Min bil har typ frusit ihjäl så det är inget alternativ, såg en annan som också skulle upp, kanske ska lifta med honom. Annars ska jag ringa och kolla med en annan strax. Får se hur det blir.
Nu blir det att ta en dusch för att sen lägga mig tidigt. (Jag säger alltid att jag ska göra det men gör det aldrig.) Men jag har ont i halsen så jag tror det kan vara bra. Vägra bli förkyld nu. Det går INTE!!

Inga kommentarer: