onsdag 1 december 2010

en bra kväll..

Alltid lika trevligt att bara catcha upp, snacka igenom det senaste, äta gott och bara vara. I kväll var det jag, Ida, Jens och Löwa som käkade Club sandwish och tog ett par glas rött på 7 rum och kök, en perfekt onsdagkväll. Vi snackade i hop oss lite angående juldagen. Det kommer bli grymt:) Mer info om det sen.

I morgon ska jag slå in 60 julklappar till några kunder på jobbet. Hade det varit för ca 10 år sedan hade det inte varit några konstigheter, då jobbade jag i butik och kunde slå in paket i sömnen, utan att titta, med eller utan tejp, med många olika avancerade bandkreationer. men i morgon blir det nog den här varianten.
Lite i valet och kvalet om jag ska se till att få ledigt på fredag för att dra upp till Sälen. Det är några som ska dit och det finns några platser kvar i stugan. Daniel Adams-Ray spelar på Högis. Skulle fakstikt behöva träna upp lite på längdskidorna om det ska bli någon vinst till stafettvasan... Hmm??? Jag skall sova på saken, och dessutom se om en till vill följa med.



Inga kommentarer: