onsdag 22 december 2010

Jag jobbar hårt för att försöka komma i en sån där ledig stämning. Så här gör jag det på. Jag jobbar i hopp om att beta av lite grann, jag dricket lite gott rött vin i hopp om att få sova en hel natt. Tror bestämt att jag sovit ca 15 timmar på en vecka så jag är inte helt pigg om man säger. I morgon måste jag dessutom handla lite julklappar, tänk att man är ute den 23:e i år med. Att jag ALDRIG lär mig.

Nästa år åker jag bort,, m eller hur, har man hört den förut eller? Ja det må hände men faktum är att det dessutom är orimligt sjukt vidrigt kallt ute. Vi var på stan för att fixa lite ärenden idag och det gick ju inte ens att prata utomhus. Har en paralell dröm om att jag egentligen befinner mig på Bahamas för tillfället. Fast inte helt själv. Någon letade efter mig längs hela playan i går, den någon hittade mig till slut i poolbaren. Såklart:) haha





Nehe, om man skulle jobba klart för att nånsin som sagt komma in i julledighetsstämning. Jag förbereder med A Christmas duell med The Hives och Cinsi Lauper, med skaplig text dessutom.



Inga kommentarer: