söndag 19 december 2010

Känner att jag har lite dåliga sovvanor. Har nu sovit ett par timmar, vaknar och är lite rastlös, eller inte tillräckligt avslappnad med att sova. Det ligger väl säkert något i att det jag skrev vid tidigare tillfälle, att jag har inte gjort det jag skulle gjort eller att jag kan alltid göra lite mer. Kom dessutom på att det är en del utskick som ska göras i morgon och jag glömt fixa till en bild. har fixat den nu så det är check på den.

Vaknade visserligen av ett gulligt sms som jag inte hade velat sova förbi;)



Hade tänkt att handla lite julklappar den här helgen, men icke sa nicke, tar det i veckan i stället. det har varit en soft helg med undantag för det roliga julbordet i fredags. Har träffat Emma som skulle fött för 9 dagar sen, shit jag vet exakt hur hon känner det. Man vill liksom inte vara med längre. Men snart kommer hon nog, den lille bebisen.

Inga kommentarer: