torsdag 24 februari 2011

bästa onsdagen

Hellooo. I går var den mysigaste onsdagen. Mat, vin, ost och kex och massa mys. I dag pannkakor och muffins med Filip. mys mys. I förrgår tog jag mig i kragen och svarade på en del stylist-mail. Vilken ro det blev i själen men det är inte total ro ännu. Men snart hoppas jag. Idag var jag uppe på mvc (tro absolut inget nu) men skojja om nostalgitripp och glida upp dit. Det här var i helt annat syfte - det motsatta kan man säga.

Jag fattar inte var dagarna tar vägen, redan fredag i morgon och jag har knappt hunnit hälften av det jag skulle göra i veckan känns det som. Men men det löser sig. Det är ju en dag i morgon också. Nu ska jag beta av ett par mail sen blir det tidigt i säng, eller ja det vet man aldrig. Morsning korsning :)

Inga kommentarer: