torsdag 17 februari 2011

Jag kan inte börja varje inlägg med att säga "sorry att jag inte skrivit på ett tag" fuck it, Jag skriver lite då och då. i bland mycket och i bland lite mindre. Det är typ hur mitt liv är i alla fall, inga jämna vågor med nåt här inte. Ibland astrött i bland aspigg, i bland sjuuukt mycket och göra och i bland bara mycket att göra. Men lika glad är jag för det.. Det händer grejjer i alla fall. vad har hänt sen sist? säkert en hel del. Om jag skriver rakt upp och ner om allting, nej kanske inte men mycket händer i livet nu och jag gillar vad det är på väg att leda till. Tror jag:) I morgon drar jag till Sthlm direkt efter jobbet för en aw, middag och övernattning på hotell. På lördagen blir det chill, shopping och sen middag med mina kära syrror:) Lovely!!
Aa klockan är snart 23 och jag är långt från klar att lägga mig, dags att lägga på ett kål för jag är sovsugen.. hej hopp!

Inga kommentarer: