tisdag 22 februari 2011

Nytt liv??

hur många gånger intalar man sig inte i livet att man ska starta nytt liv? Det är inte vad det ordagrant betyder något i stil med att jag vill jag vill jag vill men bör prioritera annat och inse att tiden och egots kapacitet klarar det som man är i just nu.
Och jag vill jag vill...

Fasen vilken bra fredag det blev och fasen vad jag vill spola tillbaka tiden och ha mer av den. Soft Aw och häng på clarion sign, följt av middag på Musslan på dalagatan. Lovely. Därefter lite partaj på Engelen och en sväng om till East. På lördagen promenerade vi runt hela jäkla Stockholm, kollade affärer, åt lunch innan jag mötte upp syrran för att dra på middag med Emma och Edith hos Janne i Gamla Stan. Very Nice!

hur som helst så är det inte ett nytt liv jag vill, ha jag vill ha mer liv och därför behöver jag vinna tid genom att prioritera annorlunda. Lättare sagt än gjort, I know.

Inga kommentarer: